Kalender

Kig i vores kalender og få et overblik over kommende koncerter og arrangementer.

HVEM HAR VÆRET HOS OS?

En konference, et arrangement eller en firmafest er et produkt, der ikke kan byttes, hvis noget går galt – lidt ligesom en ferie.
Derfor er det afgørende, at vi, der ‘producerer’ dit arrangement, kan vores job til perfektion, og at vi formår at handle, når der sker noget uforudset (det gør der altid). – Og helst så I slet ikke opdager det.
Det kan vi i Mogens Dahl Koncertsal. Det mener kunderne i hvert fald:

 

“Fantastiske lyse og varme rammer, der muliggjorde en sjælden grad af dejlig uformel omgang og tæt dialog. Det brød med ”det normale” på en god og professionel facon.”
Novozymes, Thomas Bomhoff, Head of Investor Relations

“Vi siger også tak for sidst – tilbagemeldingerne fra vores deltagere har været meget positive.
Vores feedback til jer er udelukkende positiv. Jeres personale var meget servicemindede og smilende. I har igennem hele forløbet været meget imødekommende og fleksible. Stor tak herfra til jer alle. Jeg vil sørge for at anbefale jer til alle i og udenfor banken :-)”
Danske Bank, Tine Schwartzbach, Executive Secretary

“Events er en vigtig del af Implements kundevendte strategi. Derfor lægger vi vægt på, at de steder, vi anvender dels understøtter vores brand, dels tilbyder os og vores kunder et ekstremt højt niveau af service. Mogens Dahl Koncertsal har præcis den blanding af tidløs coolness og intimitet, som er vigtige ingredienser i at skabe den stemning, som vi ønsker at vores kunder forbinder med os. Hertil kommer et særdeles højt professionelt niveau hos medarbejderne hos Mogens Dahl Koncertsal. Vi er altid i trygge hænder, og lige meget hvilke tekniske og praktiske udfordringer, vi støder på i løbet af dagen, bliver de løst hurtigt og effektivt.”
Implement Consulting Group, Kenneth Pedersen, Marketing Manager

“AllergyCertified har afholdt AllergyAward i Mogens Dahl Koncertsal. En både fagligt tung og festlig dag. Mogens Dahl Koncertsal tilbyder de helt rigtige rammer for os. Der er en nordisk feel, ikke for meget, ikke for lidt. Derudover er samarbejdet med samtlige medarbejdere hos Mogens Dahl absolut anbefalelsesværdigt – de er hurtige, de er venlige og på selve dagen bemærker man dem ikke, men de er der. Hele tiden. Derudover er maden fremragende. Kan kun varmt anbefale stedet – vi har allerede booket til næste års AllergyAward.”
AllergyCertified, Lene Stiil, direktør

”Det betyder meget, for at sikre et vellykket arrangement, at rammerne er i orden. Derfor har det været en fornøjelse at benytte Mogens Dahl Koncertsal. Vi fik personlighed og charme – både i omgivelser, medarbejdere, musik og forplejning. Det er et unikt sted, som naturligt lægger op til netværk, fordi man har lyst til at blive.”
Dansk Byggeri, Henriette Thuen, International Chef

Vi havde et super godt arrangement og takker for rigtig god service, lækker mad og lokaler, der bare spillede! Vi har kun fået positive tilbagemeldinger so far, så vi kan vist godt kalde det en succes.”
Quartz+Co, Katrine Haugaard Petersen, Employer Branding Project Manager

“Vores erfaring med Mogens Dahl Koncertsal er, at der fra  første møde blev vist fleksibilitet og forståelse for vores ønsker. Tilgangen var professionel, servicemindet og venlig. Lige fra forberedelsen til afvikling af dagen var der styr på leverancer og det gav stor tryghed.
Mogens Dahl Koncertsal har nogle unikke og fantastiske rammer, som skaber god stemning og hygge.
Vi kan varmt anbefale stedet.”
Ministeriet for Børn, Ligestilling, Integration og Sociale Forhold, Mie Kølln Madsen

” Tusind tak for sidst, og at I var med til at få B&W Vølund til at se godt ud. Alt fungerede, og jeg sætter stor pris på jeres fleksibilitet, da vi måtte vende hele programmet på hovedet på grund af en strandet indlægsholder. Også tak til Mogens Dahl for, at han ville spille for os – det var en stor oplevelse.”
Babcock & Wilcox Vølund, Inge Wind, Administrative Coordinator, Aftermarket Services

“Mange tak for i går.
Jeg har kun ros til jer, stedet og jeres personale. Det er fedt at arbejde sammen med glade og løsningsorienterede mennesker, og det er nogle fantastiske rammer I har, vi er allerede i gang med at tænker hvilke kunder/events der vil passe perfekt hos jer.
Både Telia, Tesla, Samsung og Nokia/Microsoft var ligeledes imponeret over jeres lokaler.”
Brandvenue, projektleder, Torben Søgaard

“Det var en fuldstændig forrygende, flot, smuk og velgennemført aften, som I alle gav os. Tusinde, tusinde tak. Vi havde sådan glædet os til denne aften, hvor vi kunne præsentere vore udenlandske gæster for et unikt sted med udsøgt høj kvalitet.
Forventningerne blev indfriet til fulde og gæsternes rosende ord lød hele aftenen igennem.”
Brittingham Viking Organization, Nina Linde

“Vi havde et super ledertræf og alt var som det skulle være. Smoothies var et kæmpe hit og grill og musik var også lige i øjet.”
Falck DanmarkDorthe Boye

”Mange tak for et fint arrangement hos jer i går. Vi havde et rigtigt godt møde, ikke mindst takket være de fine rammer som Mogens Dahl Koncertsal udgør, og alt fungerede perfekt.”
Lundbeck, Ulf Wiinberg, CEO

”Stor ros til jer og vi kommer igen. I HAR virkelig et unikt og fantastisk sted der – tillykke med at I har fået et godt koncept, som også står for kvalitet, og holder i udførelse i virkeligheden.”
Falck HealthcareBenedikte Vesti, PA

“Tak for endnu en dejlig dag i jeres lyse og behagelige lokaler. Det var et gensyn, vi var glade for. Alt spillede – før, under og efter. Vi sætter meget pris på samarbejdet med jeres producent og personale, der altid er imødekommende og skaber tryghed for os som arrangører.”
Dansk Arbejdsgiverforening, Vibeke Lorenz Hansen, HR chef

“Tusind tak for et fuldstændigt formidabelt arrangement og ikke mindst for fantastisk mad. Alt spillede på bedste vis. Jeg har efterhånden arrangeret mange arrangementer alle mulige steder, men hidtil er der intet sted, der slår jeres høje standard. I gør det nemt at arrangere med et vellykket resultat.”
Lassen Richard, Anna C. Ternvig, Administrationschef

“Det har været en fornøjelse at afholde arrangementet hos jer. I er super kompetente og god stil/smag. Alting klappede og jeres personale er nogle fantastiske mennesker. Stor ros til jer. Det er ikke sidste gang, jeg sætter mine ben i Mogens Dahl Koncertsal.”
Babcock & Wilcox Vølund, Lene Bezzelt, Executive Assistant

”Vi var rigtigt glade for at holde arrangementet ude hos jer! Service, mad, drikke og alt var helt på toppen. Meget nemt og trygt, når der er 1000 andre ting, som skal spille til sådan et arrangement. Også virkelig dejligt med akustik, så man kunne tale uden mikrofoner. ”
MOVE, Jesper Nørgaard Pagh

“Thank you too, especially for all the last minute extra requests. I forward you a big thank you and “wow” from the group too: they were flashed of the nice venue. It will be challenging to top this on our next meeting.
Thanks a lot and have a good time.”
Roche Diagnostics International Ltd., Gabrielle Hartmann

“Mange tak for et meget velafviklet arrangement. Alt var supergodt.
Maden var helt fantastisk, så ros til kokken også, ligesom jazz og opera var helt i øjet. Jeres personale er virkelig godt; professionelle, smilende og serviceorienterede, så alt gik – som vanligt – op i en højere enhed.
Jeg kan sagtens forestille mig, at vi kommer igen.”
Lassen RichardAnna C. Ternvig, Administrationschef

“FANTASTISK dag i dag, dejlig venue, søde mennesker, dejlig mad og ikke mindst solskin 🙂 “
GoogleLouise G. Nielsen,  Associate Product Marketing Manager

“Tusind mange tak! Det var en udsøgt fornøjelse, at lave arrangementet sammen med Jer!  Må sige, at jeg er imponeret over Jeres gennemførte stil. Jeg vidste det jo godt, men blev endnu engang overvældet over hvor gode I er. De fine lokaler, det skønne gårdmiljø, den rislende vandhane, det lækre service (det nye passer bare så fint!), skiltene ved maden, personalets påklædning, det gode brød og de lækre retter på frokost buffet’en – og Jeres så venlige og imødekommende personale… Det hele!”
Destination CopenhagenGitha Svendsen, Managing Director

“Thank you, we had a wonderful time at the Koncertsal on Saturday. I think everybody liked the relaxed atmosphere, the excellent food and great service.”
Mondial Congress & Events, Vienna, AustriaKerstin Hoffmann, Project Manager

HAR DU SPØRGSMÅL?

Vi vil rigtig gerne høre fra dig.
Direktør, Bolette Boe Hansen på +45 3283 0072
Konferencechef, Søren Bornerup Græsborg på +45 3283 0071
Salgs- og Projektleder, Sofie Aaby Kristensen på  +45 3147 2523

Du er også velkommen til at sende en forespørgsel her.

TAG IKKE VORES ORD FOR DET

Her er en liste af virksomheder, som har været kunde hos os de seneste år. Vi henviser gerne personerne bag, hvis du ønsker at få referencer.

  • Lundbeck
  • Microsoft
  • Falck Danmark
  • Novo Nordisk
  • Rockwool
  • Finansministeriet
  • Højteknologifonden
  • McKinsey
  • Landbrug & Fødevarer
  • Babcock & Wilcox Vølund
  • Børsen
  • Dansk Byggeri
  • Nordea
  • Implement
  • Citibank
  • British Counsil
  • The Scottish Government
  • Dansk-Tysk Handelskammer
  • DR
  • Nordea
  • Europa-Kommissionen
  • Danske Bank
  • DI
  • Nordisk Film
  • Mercedes-Benz
  • Lassen Ricard
  • Google
  • Trygfonden

MUSIK – KONFERENCE – EVENT

Send en forespørgsel

Skriv til os hvilket arrangement du overvejer at afholde hos os, og vi vil vende tilbage til dig indenfor 24 timer.







    • Brug kulturen

      Vores koncept er at bruge koncertsalens kunstneriske platform som udgangspunkt for at skabe en æstetisk og kulturel ramme om kundernes... Læs mere
    • Firma- og privatfester

      En sommerfest i firmaet eller en gastronomisk afslutning på en god konference – Mogens Dahl Koncertsal kan give dig de... Læs mere
    • Møde og generalforsamling

      Vi kan indrette lokalerne, så du får den ønskede mødeoplevelse, uanset om du har 10 deltagere eller 200 til dit... Læs mere